یکی دیگر از انواع فنرهای پرکاربرد، فنر شاخکدار یا فنر شاخکی می باشد. فنر شاخک دار، اصولاً با شاخک بدون خم و ساده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.هنگامی که به شاخکهای فنر شاخکی بار اعمال میشود.

این فنر با چرخش و آزادنمودن انرژی ذخیره شده، وظیفه ی اصلی خودرا به انجام می رساند.

در صنایع قفل سازی و ابزار یراق و تولید انواع گیره های صنعتی و تزیینی و انواع گل سر از فنرهای شاخکدار استفاده می شود.

فنر شاخکی یا فنر شاخکدار در طلاسازی، صنعت خودرو، صنایع الکتریکی و همچنین صنعت نساجی پرکاربرد بوده و از این جهت یکی از پرکاربرد ترین نوع فنرها نام گرفته است.

فنر شاخکی به صورت مفتولی تولید می شود و در مدل های با شاخک ساده و بدون خم مورد استفاده قرار می گیرد.

گروه تولیدی چاووش زاده آماده سفارش گیری برای ساخت انواع فنر از جمله فنر شاخکدار، فنر حلزونی، فنر مخروطی و غیره طبق نیاز مشتری می باشد.

فنر شاخکدار چیست؟

فنر شاخکدار نوعی فنر کششی است که دو طرف فنر از شاخک هایی تشکیل شده است و اندازه آن ها گاهی از طول قسمت کششی فنر بیشتر است. انداره شاخک ها به نوع استفاده فنر بستگی دارد. این نوع فنر در صنعت فنرسازی بسیار محبوب است.

در این نوع فنر اندازه قلاب های دو طرف متغیر است و می توان به هر اندازه که لازم است بزرگتر و بیشتر از قطر خارجی و یا برعکس کوچکتر از قطر خارجی تغییر داد.

این فنر های می توانند بصورت ساده یا خمیده استفاده شوند.فنر شاخکدار در صنایع مختلفی از جمله صنعت خودروسازی، صنایع الکتریکی، صنایع نساجی و صنایع بسته بندی کاربرد دارد و می تواند از قطعات در برابر آسیب های ناشی از ضربه یا ارتعاش محافظت کند. همچنین می تواند حرکت قطعات را کنترل کند.

فنر شاخکدار

خرید فنر شاخکدار – خرید فنر شاخکدار در اصفهان

برای خرید فنر شاخکدار باید به نکاتی مانند کاربرد فنر، اندازه و شکل فنر، جنس فنر و کیفیت آن توجه کرد. جنس فنر شاخکدار از فولاد، برنج، آلومنیوم، پلاستیک می باشد.

جنس فنر در استحکام، مقاومت در برابر خوردگی و سایر ویژگی ها تاثیر می گذارد. از این رو توجه به جنس در هنگام خرید فنر شاخکدار بسیار مهم است.

پیشنهاد ویژه: برای مشاهده و خرید فنر مخروطی کلیک کنید.

قبل از خرید به نکات گفته شده توجه کنید و ابتدا با کارشناسان فروش ما مشاوره نموده و سپس با خیال آسوده از کیفیت فنر شاخکدار، آن ها را خریداری نمایید. برای خرید فنر شاخکدار در اصفهان  به صورت عمده با قیمت مناسب  می توانید با شماره ی 09132160053 تماس بگیرید.

خرید فنر شاخکدار

قیمت فنر شاخکدار – قیمت فنر شاخکدار در اصفهان

قیمت فنر شاخکدار به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل تاثیرگزار در قیمت فنر شاخکدار شامل کابرد فنر، اندازه و شکل فنر، جنس، کیفیت و شرکت تولید کننده می باشد.

چاوش فنر عرضه کننده فنر شاخکدار با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اصفهان است.برای اطلاع از قیمت فنر شاخکدار در اصفهان با شماره‌ 09132160053 تماس گرفته تا مطابق نیاز شما، سفارشات در کمترین زمان ممکن در کارگاه تولید فنر چاووش زاده ثبت و اجرا شود.

قیمت فنر شاخکدار

انواع فنر شاخکدار

فنر شاخکدار با توجه به نوع شاخک به دو دسته فنر شاخکدار ساده و فنر شاخکدار خمیده تقسیم می شود:

فنر شاخکدار ساده: در این نوع فنر دو شاخک ساده در دو انتهای آن قرار دارد و بصورت مستقیم از فنر بیرون آمده است.

فنر شاخکدار خمیده: در این فنر دو شاخک خمیده در انتهای فنر،  بصورت خمیده از آن بیرون آمده است.

از فنر شاخکدار ساده و خمیده  برای محافظت از قطعات، انتقال نیرو و کنترل حرکت استفاده می شود.

انواع فنر شاخکدار

سوالات متداول:

1- قیمت فنر شاخکدار چقدر است؟

قیمت فنر شاخکدار به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل تاثیرگزار در قیمت فنر شاخکدار شامل کابرد فنر، اندازه و شکل فنر، جنس، کیفیت و شرکت تولید کننده می باشد.

2- در خرید فنر شاخکدار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای خرید فنر شاخکدار باید به نکاتی مانند کاربرد فنر، اندازه و شکل فنر، جنس فنر و کیفیت آن توجه کرد.

3- فنر شاخکدار به چند نوع تقسیم می شود؟

فنر شاخکدار با توجه به نوع شاخک به دو دسته فنر شاخکدار ساده و فنر شاخکدار خمیده تقسیم می شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *